niedziela, 22 lutego 2009

Hej !
Dawno nie pisałyśmy notki więc przyszedł na to czas ;)
Dziś o nowościach i darmówkach.
W Cinema [kino] jest darmowa sukienka Barbie.
Szczerze mówiąc nie podoba nam się zbytnio,jest kiczowata zresztą przecież jest sukienką ,Barbie' , ale też nie jest niczemu sobie.

W sklepie Stardoll Girls jest darmowy czarny top.
Wejdźcie w lupkę zaznaczcie Stardoll Girls i kolor czarny.
Jest na 3 stronie.

Jest także teraz wyprzedaż dla SuperStar 50% !
Nam się skończyły członkostwa superstar więc nie możemy skorzystać.

Pamiętacie te komiksowe scenerie ,które były kiedyś ?
Znów powróciły w wielkim stylu!
Akurat ja [Clever-Hilary] zrobiłam ostatnio jedną z nich pt,:,W trzech różnych miejscach'
Miałam pomysł , żeby ustawić mnie jak spadam a inne md mnie ratują ;)
Inni też robią świetne te scenerie , np. miałam udział w jednej scenerii gdzie leciał na mnie chłopak w ogniu xD
Najlepsze jest to , że są te dymki w tych sceneriach!
Na dziś to tyle ;]
Niedługo znów napiszemy notkę papa :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz